A Moment In Time
About;
What's Happening?

Juwita Miranda. 23. Kuala Lumpur. Malaysia.

Shout here;
Talk to much


Blog Archive;
my past


Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Ninie.

Kemunculan 2011.. !!!
Tuesday, January 11, 2011 | 2 Comments
Assalammualaikum wbt..

          Ahaaa, apa khabar semua? Aku harap korunk semua sihat2 jek.. Nie larh pertama kalinya aku mencuba2, mengasah2 bakat yang ada dalam diri aku ni.. Tak dapat jadi penulis pun, aku menulis dalam blog pun kira okay larh kan.. Hakhakhak.. Dari mana tercetusnya idea aku nak berblogging nie? Ermmm, aku sendiri sebenarnya tak tahu dari mana.. Chewahhhh.. !! Bajet larh lu minah... Hahaha.. Eh, betul apa aku rasa nie kan daripada aku duduk tercongok, tertongeng, menonggeng, terbongkang membongkang kat rumah aku sambil tak tahu nak wat apa, aku rasa ada baiknya kalau aku "membebel" kat sini.. Dalam erti kata yang lebih advancenya, berblogging larh.. Eheee..  Sekarang big problem aku ialah aku tertanya2 apa larh yang aku nak tulis dalam blog aku nie.. Haissshhh.. Masalah, masalah.. =_=" 






                               

.
.
.
.
v


          Haaa, korunk mesti tertanya2 apa je larh benda tue kan? Nie larh gambar bunga api atau dalam English is call "FIREWORK" sempena New Year Celebration 1 Januari 2011 tempoh hari.. Hehehe.. Bukan apa, memandangkan sekarang kita dah pun berada dalam tahun baru 2011 <<< Adios Amigos2010, takkan ku temui mu lagi.. Rasa cam sedih pun ada sebabnya banyak kenangan yang ada tahun lepas.. Huhuhuhu.. Okey2, stop!! Kita berbalik pada idea asal aku.. Haaa, korunk mesti tak lupa kan yang pada masa nie larh (Bulan Januari) setiap orang akan sibuk memasang "azam" tahun baru.. <<< Bukan Encik Azam tau, tolong larh jangan perasan.. Hehehe.. Apa, korunk tak tahu apa tue azam? Adeshhh... Azam tue dalam erti kata lainnya matlamat, impian, cita2.. Haaa, lebih kurang macam tue larh.. Dah faham dah sekarang? Apa, tak faham lagi? Haishhh.. Korunk nie, faham2 kan je larh sendiri.. Jangan marah haaa, nanti kena jual.. Kikikikiki..

          Apa? Nak tahu apa azam tahun baru aku? Haishhh.. Aku segan larh nak story kat korunk apa azam tahun baru aku.. Bukannya tercapai pun azam aku tue nanti macam yang terjadinya pada azam2 aku pada tahun2 yang lepas.. Huhuhu.. Nak tahu jugak? Yelah2 aku bagitahu larh apa azam tahun baru aku.. <<< Sibuk betul larh korunk, nasib baik larh aku rajin melayan.. Hahahaa..

Azam-azam Tahun Baru
.
.
v
1. Dapatkan Dean List (DL) untuk semester nie..
2. Nak jadi budak praktikal yang the best + cantik menarik tertarik = EXCELLENT!!
3. Pertingkatkan amal ibadah aku yang banyak rongak2 tue..
4. Belajar sebanyak mana yang boleh ilmu masak memasak..
5. I want a boyfriend lorhh.. Sorang jek, yang sayangkan aku sangat2..


          Ermmm, lama aku duk pandang azam2 tahun baru aku.. Mampu ke aku mencapainya? Adeshhh.. Soalan cepu perak tu klau korunk tanya aku balik, aku hanya mampu angguk2 geleng2 jek.. Susah mak nak cakap nyahhhhh!!! Hahahaa.. Yang list dari nombor satu sampai empat tue akan ku cuba mengapainya.. Tapi kalau yang nombor 5 tu, adehhhh.. Berat2, susah aku nak kompem kan yang aku akan ada boyfriend menjelang 2011 nie.. =_="



               Eheee, kesian korunk kan kena baca celoteh aku yang ntah hape-hape nie.. ngeeee!! Okaylah, sampai sini je larh tuk arini.. See ya all..


Love, 
Cik Jue.

FUTURE


Blogger Nurul Aine said...

insyaAllah ade boy (yg syg kao sgd2) muncul lam taun nih.. :] hope suma azam ang tecapai yep :)

 
Blogger NurDhia Juwita Miranda said...

thanks deq!!

 

Post a Comment