A Moment In Time
About;
What's Happening?

Juwita Miranda. 23. Kuala Lumpur. Malaysia.

Shout here;
Talk to much


Blog Archive;
my past


Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Ninie.

Hari Yang Keramat..
Tuesday, January 18, 2011 | 0 Comments
Assalammualaikum, semua... ^_^

Apa khabar korunk semua? Aku harap sihat2 jek ye.. Bukan apa dengan keadaan cuaca yang kejap hujan, kejap panas nie senang sangat nak dapat penyakit.. Huhuhu.. Chewaahhh, bukan main lagi aku nasihatkan orang.. Hakhakhak.. Okay2, berbalik pada apa yang aku nak tulis membebel dalam blog aku nie setelah sekian lama jari jemari aku nie berehat.. Hahaha.. 

Sempena hari yang sangat indah, dengan cuaca yang baik, angin sepoi2 bahasa gitu aku tak sangka pulak yang hari nie akan jadi hari yang KERAMAT..!! Huhuhu.. Nak tahu kenapa aku cakap macam tu? Aku bengang larh sebabnya subuh2 hari smbil mendengar tazkirah dengan penuh telusnya, seekor LEBAH yang out of nowhere sesedap jack & jill nye menyengat jari aku yang  kecik molek nie.. Huhuhu..



Sakit ke tak? Toksah crita larh, sakit bhai..!! Huhuhu.. Bengkak + berdenyut2 larh jari2 aku.. 
.
.
.
.
.
v





Nie larh tangan aku yang bengkak disengat oleh lebah tue..
Berdenyut2 woo..!!
(T_T)



Okaylaa, sampai sini je bebelan yang mampu diteruskan.. 
Tak larat nak menaip lama2..hehe..

See ya all..


Love, 
Cik Jue.

PASTFUTURE