A Moment In Time
About;
What's Happening?

Juwita Miranda. 23. Kuala Lumpur. Malaysia.

Shout here;
Talk to much


Blog Archive;
my past


Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Ninie.

"Nak mampos dah aku"
Sunday, June 26, 2011 | 0 Comments
Assalammualaikum...
Ahaaaa... Amacam? Ada sehat ke korunk??
Harap2 korunk sehat laa yekk..

About two weeks aku x amik tau psl blog aku..
Thanks to my lovely cousin aine sbb ingatkn aku balik tentang ke"wujud"an blog nie..hahaha..
Sekali aku in, perghhh...
Lain dah blog aku, thanks sbb tolong ubah...heeee.. 
Syg kau bebanyak laa chii ! hahaha..

Apa aku wat sepanjang dua mggu tiadanya aku dlm dunia blogger?
Ahaaaa, meh cni aku nk bisik2..
Aku sebuk dengan kerja2 office..
Haishhh, pegi pagi2.. Balik malam2..

Penat?? tak yah cakaplaa..
Bak kata nurul, kawan aku tu..
"nak mampos dah aku!" hahaha..
*shengal jekk kan..=P

Well, doakanlaa latihan industri aku nie bjalan lancar..
Mata pun dah kuyu nak mbuta..
Sok kene koje...kojee.. dan kojeeee...!
Salam chin chau dr aku...

Love, Juwita Miranda
xoxo


PASTFUTURE